Lördagsmys!

 
Jag har faktiskt lärt mig att äta avocado. Det var inte längesen som jag tyckte detta smakade skit illa men sen Mouna sa åt mig att det var viktigt att jag äter mycket avokado så har jag tvingat i mig detta. Nu när jag har utsatt mig för detta i flera ånader så tycker jag faktiskt att detta är ganska gott. Bra för min hälsa liksom...
 
Jag får passa mig lite bara så jag inte ger Mimmi (min fågel) detta. Hon kan dö av det. Det finns väl något fett i avokado som hon helt enkelt inte klarar att förbränna. Om jag tröttnar på att äta avokado så kan jag ju alltid skylla på att jag inte vågar ha det hemma eftersom jag är rädd för att jag råkar ge Mimmi det. Hmmm....ganska dålig bortförklaring kanske, men det finns väl inga bra bortförklaringar när det gäller dom man har som förklaring till att man inte äter nyttigt och tränar. Fast nu tycker jag ju att avokado är ganska gott. Man måste tydligen utsätta sig för sånt man inte gillar för att man sen ska lära sig gilla det. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE