Så jäkla trött.

Har kört ett pass igen. Fy fasen va trött jag är nu. Jag kommer nog inte att orka någonting mer idag. 
 
Jag gick till gymmet lite tidigare idag. Tanken var först att "tagga" dit klockan 05:00 på morgonen. Jag har funderat på det i säkert 2 år, men jag har aldrig gjort det. Jag har en vardag där jag hur ofta som  helst går upp tidigt för att "tagga" till jobbet innan 05:00 på morgonen. Det måste jag ju på nåt sätt göra och det känns ändå inte så hemskt att gå upp på morgonen då. Jag borde ju klara att kliva upp även om jag inte ska jobba liksom. Men jag har inte fixat det än i alla fall. 
 
Egentligen spelar det ju ingen roll om jag fixar det eller inte för träningens skull. Jag kan ju lika gärna sova några timmar till och sen ta mig bort till gymmet och träna på. Men det vore bara häftigt att känna hur det känns så sjukt tidigt och när förmodligen nästan ingen annan är där. Orkar jag inte så länge så kan jag ju bara gå hem och lägga mig igen. Det jag vill är ju bara att hänga på låset en tidig morgon och sen kör ett pass på en tid som jag nog aldrig har gjort förut. 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE