2013 09 20

Hej!
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bara bra och det sa min doktor också. Jag mailade Mouna idag för det finns ett antal värden i min kropp som hon vill bevaka lite så dom inte blir sämre. Efter att ha skickat alla dessa siffror så fick jag svaret att mina värden ser jättefina ut . Så bokstavligt talat kan man ju säga att det bara är bra med mig.
 
 
 
 
Jag har haft en förmiddag som liknar den igår. Jag har tränat på morgonen och sen har jag fått i mig lite go mat. Idag fick det bli fisk. Nu har jag lite papper som jag ska gå igenom. Får se om jag blir klokare av det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





CrazyHorse
09 September, kl. 09:36 | Blogg;

Lite lustigt att du betalar 60.000 kr för att få reda på att det är bra att äta nyttig mat. Ganska många som skrivit detta tips helt gratis i kommentarsfälten tidigare?

Joel K
09 September, kl. 21:33 | Blogg;

Kan inte annat än att hålla med CrazyHorse. Är du fortfarande lika nöjd med ditt beslut?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE