Hittade lite under diskbänken.

Jag städade precis lite under diskbänken och jag hade ingen aning om att jag hade gott om tvål och olika sorter av rengöringsmedel till köket och badrummet. Jag köper spray ibland eller tvål utan att veta om jag har eller inte. Sen hittar allt när jag röjer lite. Dessa produkter har ju säkert  legat under min diskbänk i flera år så nu vet ni på ett ungefär hur ofta jag röjer under min diskbänk. Lite pinsamt och ekänna, men det var skönt att veta att man har så mycket mer av tvål och rengöringsmedel än vad jag först trodde. Det behövs ju alltid, men bara  detta jag hittade ikväll (som jag inte visste att jag hade) räcker ju väldigt länge. 
 
 
 
 
 
 





Jay
04 April, kl. 09:41 | Blogg;

Mäktigt! "plötsligt händer det".

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE