Blodprover i Göteborg.

Förra veckan ringde SciLife Clinic och sa att dom hade skrivit en remiss till ett specialvårds klinik i Göteborg. Jag skulle idag ringa och boka en tid för att göra en första uppföljning på den stora undersökningen som jag gjorde i Stockholm i augusti i år. Jag fick en tid i morgon redan. Allt har gått väldigt snabbt. Remissen skrevs förra veckan, jag bokar en tid idag och ska vara på plats redan i morgon. Hur bra som helst ju!!! Man ska ta lite blodprover och dom ska sen skickas upp till Stockholm för analys. I morgon ska detta göras alltså, och sen är det fixat och klart för denna gången.
 
Det finns fortfarande några av er läsare som påstår att de jag har gjort och gör är dåligt och man vill gärna pressa fram ett erkännade från mig där jag säger att jag ångrar mig när det gäller undersökningen. Jag kan bara säga att jag inte ångrar mig. Detta är hur bra som helst! Jag får den bästa hjälpen man kan tänka sig och jag vet att jag får en vård jag behöver. Jag vet också att det görs på rätt sätt, vilket är jävligt viktigt. Ingenting har visat sig nu i efterhand vara dåligt med detta och dessutom går allt väldigt snabbt. Man slipper tex ställa sig i någon jävla vårdkö för att få den vård man behöver. Man köper sig förbi sån skit liksom. Det är det verkligen värt.
 
Jag har stort förtroende för SciLife Clinic och dom har inte hittils svikit det förtroendet. Jag är hur nöjd som helst och dom pengar de har kostat mig det skiter jag väl i när jag nu är så nöjd med allt som har med detta att göra. Att så många har sagt till mig att det här skulle vara så dåligt visar ju bara på hur mycket skit folk kan prata utan att veta någonting om vad det är man babblar om!  





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE