Det är fortfarande buss jag ska köra..

På jobbet snackar man mycket om det nya som kommer och jag försöker hänga med och lära mig så mycket som möjligt. Inte för jag tror att det spelar någon roll. Skulle jag inte fatta ett skit så löser det sig säkert ändå. Men man  är ju lite nyfiken så jag försöker "snappa" upp allt som har med det nya att göra.  
 
Massor kommer i alla fall att förändras. Såg tex att vi kommer att få nya uniformer. Det blir lite andra färger och ja, förändring även där. Dessutom ändras sättet på hur vi ska beställa dessa kläder. 
 
Jag tror i alla fall att detta blir bra med det nya. Det är inte så mycket med det nya som jag tycker verkar sämre mot hur det är nu. Jag kommer nog inte att sitta och säga:"Det var bättre förr". när man har jobbat ett tag efter det nya. Jag gillar detta och det ska bli kul att när det drar igång i början av December. Frågan är om man kommer fatta hur allt fungera när det är så mycket på en och samma gång som ändras? Fast skulle man inte fatta direkt så gör man nog det efter ett tag och jag har ju ändå kört buss i några år nu. Bussarna vi kör kommer att vara nya så där förändras det ju, men det som inte förändras utan alltid kommer att vara samma det är att jag kör ju buss även när det nya drar igång.  Det är ju inte tåg jag ska köra ! Det är fortfarande blå buss....
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE