2012 05 27




Hoppas allt är bra. Här är allt lugnt Jag slappar mest och har de bra. Jag tänker mycket på mitt kök och jag har många frågor om detta. Nästa vecka ska jag väl få svar på de mesta hoppas jag. Skönt att jag har bestämt mig för att de inte finns något annat som gäller längre. Det är köket som gäller för dom pengar jag nu har. Jag behöver säkert få loss mer pengar, men det känns inte som ett problem.

Det som också känns bra är att jag kan låta detta ta den tid de tar. Jag befinner mig ju inte i en akut situation där jag måste renovera köket. Det är ju inget som är ruttet eller något.

Annars då?
Jag håller ordning och reda i mitt hem. Det är rent och fint och de känns så bra att jag har fått in rutiner med städ, tvätt och hålla ordning. De jag ser de tar jag och de blir aldrig så mycket att göra då med dessa vardagliga saker.

Idag blir en riktig slappardag. Jag ska gå ut och hämta lite mat sen, men de blir en lugn söndag. Nästa vecka är de ju full rulle med jobb och en del annat också. Känns nu bra då att när jag har mina lediga helger så  tar jag de lugnt och bara se till att ta hand om mig själv. De gör ju att Jag orkar kämpa på och vara igång från tidig morgon till sen kväll.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE