Mycket som snurrar.

Då var man hemma igen. Det är en del tankar som snurrar runt i mitt huvud nu. Jag vet egentligen inte vad jag vill med någonting? Det känns inte bra. Någon säger: Gör såhär och såhär bara. Hur lätt som helst är de. Klart att de är hur lätt som helst när den som säger de inte behöver göra de själv.Det är ju jag som måste göra de liksom. Ingenting blir som jag vill längre och så har jag känt länge nu. Men jag försöker ändå tänka på att saker och ting kunde vara mycket värre. Om mitt bekymmer är att jag inte vet vad jag ska göra med pengar eller att jag tycker att det är tråkigt att spara, men gör de ändå och lyckas ganska bra då har jag ändå ganska behagliga problem. Värre hade de ju varit om jag hade haft bekymmer med att betala räkningar eller suttit här med skulder upp över öronen. Det är ju inte ens nära. Mitt bekymmer är bara att jag vill så mycket, men jag kan bara ta en sak i taget.Var sak tar sin tid, men allt känns som de tar för jävla lång tid.  När jag inte vet vad jag vill. Hur ska jag då kunna välja en sak av allt som jag ändå vill göra?
 
Där fick jag de att snurra lite till innan det är dags att sova.
 
 





nyfiken
06 June, kl. 11:28 | Blogg;

hej! jag undrar bara, följer du några bloggar? isåfall vilka?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE