Lite "snåltänk" !

Jag har varit ute i solen igen. Det är bara skönt att vara ute. Det är så underbart att man inte behöver åka på semester till något annat soligt land för solen skiner ju även i Vänersborg. Lite "snåltänk" där, men i dessa tider  då jag sparar massor med pengar så är det ju bara underbart att solen skiner och att vi har varma sommardagar med 30 grader på hemmaplan.
 
 
 
 Lite mat har jag naturligtvis också hämtat. Idag blev det Pytt á la BellmanNär det är så varmt nu så unnar jag mig såklart en glass eller två också. 
 
 
 
 





Xerxes
07 July, kl. 13:52 | Blogg;

Hej Danne, när var det du var på en date senast? Ursäkta om det var en för personlig fråga men du skriver ingenting om kärlek i din blogg. Det är mest bara jobba och hålla budget. Längtar du inte efter en mysig kvinna?
Ha annars en trevlig semester!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE