2012 02 20

Godmorgon !


Hoppas ni har sovit gott och att ni har haft en bra helg. Det mesta känns ganska bra nu. jag har förra veckan fått undan lite mer "cash" i mitt sparande "projekt". Denna veckan kommer det in nya hårt inarbetade "cash" så jag hänger liksom i fortfarande även om det såklart känns lika tufft som tidigare. Jag vill ju liksom komma igång nu. Samtidigt funderar jag på hundra andra saker som jag vill göra. Drömmen är att renovera allt här hemma. De kommer jag inte att fixa i år. Men det finns andra saker som jag också drömmer om och med 50 000 kronor som jag har som mål att få ihop nu innan sommaren så skulle jag kunna förverkliga en annan dream. Fast då blir det att börja om med renoverings planerna igen. Men så grubblar man ändå en gång till ocjh så kommer jag fram till att jag måste renovera och börja med de. Fram oh tillbaka grubblar jag såhär. Men jag fortsätter att spara och jag ger inte upp.

Ska starta denna veckan med att "tagga" ner till tvättstustugan. Drar väl bort till gymmet också nu under förmiddagen. Jag är ganska trött och kroppen värker lite, men det är väl inte värre än vanligt egentligen. Måste bara komma igång med denna dagen så blir nog allt bra.

Ni får ha en bra dag !






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE