2012 08 04

När jag vaknade i morse så visste hade jag typ glömt tid och rum. Man vaknar tittar på klockan och tror att det är sent på kvällen, men det är tidigt på morgonen. Samtidgt funderar man i någon sekund på var man befinner sig. Sen kommer man på att man är hemma och det är semester och jag var bara uppe till sent i natt.
 
Hoppas ni har det bra denna lördag (är det väl ). Jag har redan fått gjort massor och saker och ting faller på plats direkt. Jag har räknat mycket på min budget och allt är under kontroll där. Det känns bra , men jag tror ändå inte att jag kommer att kunna spara ihop till något nytt kök. Jag tror att det är motivationen som gör att jag inte riktigt känner för att kämpa in detta längre. Om jag gissar så kommer det säkert så småningom bli så att jag kollar på vad som krävs för att lösa bolånet och sen hoppas jag att jag ser att jag lätt kan lösa hela lånet och bli skuldfri. Det finns saker att grubbla över och det gör jag ju. Jag vill ändå inte bara ge upp tanken på ett nytt kök och därför väntar jag med att tex lösa bolånet. Nu är det sommar, sol och semster och det är klart att man inte vill kämpa då. Sen när hösten och mörkret kommer då kanske man känner att man vill ta nya tag igen. Då är det ju bättre att jag bara väntar tills jag känner mig helt säker på vad jag faktiskt vill. Det är ju ändå en rätt skön känsla nu. Man är helt lugn och avspänd. Det är semster som är helt underbar att ha.  
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE