2012 04 17

Godmorgon !
Nu får de bli gymmet direkt. Bara att "tagga" dit och köra liksom. I eftermiddag har jag en lång arbetsdag igen. Så ser det ut och mer spännade än så blir det inte denna dag.

Jag kämpar på och får kritik för det av en och annan bloggläsare. Är det någon som inte gillar att jag om och om igen skriver att jag kämpar på så får det väl vara så. Jag bloggar ju bara för min egen skull och jag skriver mycket om det för att just orka kämpa på. För just ork är något jag  behöver ha mycket av om jag ska fixa "my dream"


Om man inte gillar mig eller min det jag bloggar om så är det ju bara att inte gå in här och läsa. Jag fattar inte varför man gör de? Men man kan ju inte förtså allt?

Nu blir det gym !!








mickei
04 April, kl. 19:48 | Blogg;

Skit i dom Danne, kämpa på bara!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE