Ni får vänta lite !

Asså, ni måste väl fatta ? Nu har jag fått några kritiska kommentarer över att de finns videoklipp där inte jag har filmat. Jag ska lägga mer bilder och filmer av de jag själv har gjort i New York typ...
 Ni måste ju ge mig lite tid nu ! Jag kommer hem från en resa där tidsrytmen inte är helt rätt än om man tänker Vänersborg-tid och New York-tid liksom. Just nu känner jag mig helt borta. Jag vet inte riktigt vad jag har att göra framöver, vet bara att jag har en del och de är väl fredag idag. De känns att jag inte har sovit på länge. Jag har inte sovit på flyget och inte sen jag kom hem. Dessutom var jag uppe tidigt New York time och då var de natta här.. Ni måste ju ge mig lite tid med att komma igång med bloggen igen. Sluta va på mig direkt !!!

Dessutom har jag över en timme film som jag har tänkt att klippa och redigera en hel del med. Jag har nästan 300 bilder som jag vill gå igenom innan jag bara lägger ut dom på nätet. Med tanke på att jag precis har kommit hem, precis har avslutat något som jag har drömt om länge och inte riktigt har "landat" än rent mentalt så kommer jag att ta de väldigt lugnt nu så här i början.  De får ta den tid de tar liksom och ni får hålla tillgodo sålänge med dom tidsinställda inlägg jag har. De kommer mer bilder och filmer, men jag vill fundera lite på vad jag ska skriva och publicera. Jag vet ju inte riktigt än !!!

Men här är några bilder.

1. Ellis Island !

2. Gula taxibilar på 5 AV !

3. Danne på Brooklyn Bridge  !
!








stammis på dannebloggen
09 September, kl. 21:24 | Blogg;

Ta den tiden du behöver, men du får absolut inte glömma av att skriva om hur du haft det när du vilat upp dig & glöm inte bilder!

Ha de bra!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE