Brooklyn Bridge - Domstolstrappan !

Upp tidigt en morgon till ! Idag var de Brooklyn Bridgen som gällde. Jag tror detta var fjärde dagen i New York !
Jag tog tunnelbanan igen. Gula linjen till City Hall och därifrån skulle jag försöka hitta Brooklyn Bridge. Jag visste att den låg i närheten av City Hall tunnelbanestation.

När jag kommer fram till City Hall så får jag leta lite. Jag går lite fel och håller väl på och irrar runt i en halvtimme. Men jag visste att jag var nära och jag tänkte att jag måste väl kunna hitta en stor bro !

Tillslut hittade jag den iallafall. Jag gick över den och gick tillbaka igen. Kändes ganska häftigt och man får lite nackspärr när man kikar upp på dom enorma "bågarna" som står på bron. 





Efter denna promenad gick jag bort till den där trappan som jag har sett i många Hollywood filmer genom åren. Kändes lite som man var med i en film själv när jag står där på trappan.









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE