Träningen - Gymmet??

Hemma från gymmet. Ska fixa lite middag nu. Dom långa dagarna avlöser varndra. Jobb och sen gym. Så har de varit alla dagar denna veckan. Lägg där till att jag har massor med vardaglig "trökgöra" som jag också går runt och plockar med. Samtidigt snurrar de i huvudet, massor med tankar om allt mellan himmel och jord...
Men dagarna är ganska sköna på något sätt ändå....

Dagens: Stack bort till gymmet. Rätt skön genomkörare på löpbandet. Men de var jobbigt fast de är de väl alltid att springa när man liksom tar i lite och håller på ganska länge??

Kvällar vs morgon: Ikväll: Sprang länge och de är jag nöjd med.  MEN, jag tror att jag liksom har ett bättre löpsteg på morgonen och allt känns liksom bättre när de gäller just den typen av träning. Gillar alltså morgonen bättre än kvällen när de gäller att springa länge.

Vilken period på året är bäst att springa?
För mig spelar de ju ingen roll egentligen för jag löper mest på löpbandet på gymmet. Ute vill jag inte springa när de blir lite kallare. Man får ju ta på sig ordentligt. Att springa med varma kläder på gör bara att jag får panik när svetten börjar rinna på insidan. Men man kan ju inte ta av sig för då fryser man ju. Ska jag springa ute så får de bara bli på sommaren. Man kan då springa i kortbyxor t-shirt och de känns liksom härligt naturligt varmt.

Gymmet/Sportlife :  De är ganska mycket folk som är där, men de kan vara mer än vad jag har sett denna veckan. I början på året brukar ju många personer dyka upp som har lovat sig själva att de nya året verkligen ska bli träningsåret och man ska komma i form. Då brukar de vara mycket folk när man tränar kvällar på Sportlife. Jag trivs bra där på Sportlife. Personalen är väldigt snälla och trevliga. Alla möjligheter finns för att kunna träna bra och komma i form. Nu är de lite jobbigt för jag tror att någon fläkt eller nått har gått sönder i omklädningsrummmet så de är skit varmt där nu. De är mycket folk som går in och ut där i oklädningsrummet varje dag och i kombination med den enorma värmen så känns de ganska Ohygieniskt att befinna sig i omklädningsrummet för tillfället. Jag hoppas dom fixar de där snart för då blir de bra igen. De är jag alldeles övertygad om.








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE