Projekt renovering !

  
  

Mina tankar om vad jag vill göra med denna lägenhet blir bara fler och fler. Snart måste jag göra något annars blir jag väl tokig. Resa först är ett måste men sen så fan tar jag nog tag i detta. Frågan är bara : VAR SKA JAG BÖRJA !

Jag vill tapetsera överallt, byta ut en massa möbler, nytt badrum (gärna med bubbelbadkar )Nytt kök, eller inte... Men jag måste i alla fall byta spis. Fast jag vill såklart  göra helt nytt överallt.

Eller så flyttar jag till något som redan är hur fint som helst, kan ju ocks göra de hur fint som helst, på ett annat place än här
Bara jag får börja så går de säkert av bara farten, men först ska jag resa ! Jo de ska jag !!!!

Kram..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE