Nattblogg !


 

De är skönt att vara hemma igen. Är som vanligt jättetrött efter en lång dag, men jag har fått mycket gjort så allt känns bra. I mitt hem ser de just nu ut som om jag ska flytta härifrån. Jag har plockat ner lite foton från väggen. De ligger lite böcker och annat på golvet, i soffan och på bordet. Dessutom står de lite flaskor med dryck i samt glas på diskbänken i köket. Min bokhylla är tom. De finns inte nånting kvar i den. Till helgen åker den ut och ersätts med en annan. De blir toppen de !!

   

Rethostan har jag kvar. De har varken blivit bättre eller sämre. Förra natten hade jag ju den, men de positiva är att jag sov grymt gott den natten trots min hosta. Hade ju lite bekymmer för några nätter sen pga just rethostan.

Nu är de dags att krypa i säng jag har nya rena lakan så de blir extra skönt att gå och lägga sig nu.
Jag såg precis att jag har fått lite frågor. Jag svarar på dom i morgon i ett videoinlägg. 

Kram och godanatt....


 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE