Funderingar om semester.

Den här veckan är de många som går på semester. Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är avensjuk på alla som får semester i sommar. Men ändå inte. Jag är nog den typen helst jobbar under sommaren. Visst, de är högsommarvärme ute och nästan alla är ju lediga medans jag själv får jobba och slita under sommaren.

Fast jag hatar vintern så de känns som de enda rätta är att lämna landet och vara borta så mycket som möjligt då  Får se hur jag gör nästa år ? Synd att man inte har möjlighet att ta semester så fort snön kommer och vara borta tills den försvinner.

Jag har inte så ont av att jag får jobba större delen under sommaren. De är ganska lugnt att köra buss då. Inga skolbarn och många har semester från sina jobb så visst går de bra att jobba under sommaren.

Kram...






Johanna
06 June, kl. 08:45 | Blogg; http://asiwantit.blogg.se/

Jag håller med dig! jag åker hellre bort på vintern till ngt varmt lanmd och struntar i att ta ledigt på sommaren=)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE