Hemsk dröm ...


Hoppas ni har sovit gott. Jag ska strax ta mig ut på en löprunda i solen.

 



Oj ! Vilken hemsk dröm jag hade. Jag vaknade upp och tänkte för en sekund att fan nu kan jag inte träna på länge. Jag nöp mig i armen och jag var vaken. De var bara en dröm. Men jag blev chockad Jag drömde att jag tränade värre än någonsin. Jag var i mitt livs form och de gick jag också runt och sa till alla. När jag springer på löpbandet så är de någon jävel som säger du får springa snabbare och så ökar han farten på bandet. Jag klarar inte av att springa så jag ramlar och känner hur bägge knäna går "sönder". Usch vad hemskt ! Tur att inte alla drömmar blir verklighet. Jag är chockad, men de går strax över....






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE