2010 07 13

Hej !

Ny dag och jag inser att klimatet här i Sverige är som i Thailand. Antingen skiner solen och de är över 30 grader i skuggan. Eller så regnar de hur mycket som helst. Just är de så i alla fall. Igår kväll var de lite oska och blixt i luften. De kändes som blixten slog väldigt nära marken. Fast vem vet egentligen om den gör de.

Idag har jag jobb igen precis som nästan alla andra dagar denna veckan. Skönt att man alltid har sovmorgon i alla fall. Jag skaprecis som jag gjorde igår ta mig bort till gymmet strax. Hoppas jag hittar något paraply. Känns som de är en bra ide idag när regnet öser ner utanför mitt fönster.

Hoppas ni alla får en trevlig dag !

Kram..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE