Fem små stycken i detta inlägg !

Jag känner mig lite seg och lite deppig. De är ingen fara, jag mår väl bra även om jag tänker lite för mycket  på allt möjligt just nu.

De är några av mina vänner som mår lite dåligt och de känns ju aldrig bra. De värsta är att de är ju inte mycket jag kan göra mer än att kanske ge stöd så att dom mår lite bättre med sig själva.

Jag har varit ute och ätit en sen middag på min favvorestaurang. De blev en fläskfile med ris och curry.



Nu ska jag ta och krypa ner under en filt och titta på en film till eller kanske något TV program på någon av alla dessa kanaler som jag har, men så sällan tittar på.

Jag ska försöka att sluta tänka så mycket. De mår man ju bara dåligt av..


En liten bild från promenaden tidigt i morse som jag är glad att jag tog mig ut på.


Kram på er...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE