Du är både idiot och jävligt ful

Då har man vaknat till liv efter lite nattjobb. De kan hända mycket kul på en buss. Nattkörningen gick i alla fall bra och jag kände mig pigg och fräsch hela kvällen och natten. De var ganska mycket folk på vissa turer, men de var ändå väldigt lugnt.

Jag hittade en mobiltelefon i bussen som någon hade tappat. Det är ju inget konstigt med de. Folk tappar ju saker dagligen i bussarna, men de roliga med denna var att de var någon eller några som skickade sms till mobilen hela kvällen. När meddelandet kom fram till mobilen så hördes Gunvald Larssons röst som en sms - signal, Han sa: DU  ÄR BÅDE IDIOT OCH JÄVLIGT FUL- JAG FÖRSTÅR OM DU MÅSTE VÅLDTA FÖR ATT FÅ ......

Dom där orden hörde jag hela kvällen om och om igen.



Fast personen som hade tappat mobilen hittade mig igen,  så hon fick såklart tillbaka sin mobil. Mycket ska man höra och få vara med om.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE