Natt - bussen blev trevlig.

När man sitter och tänker som mest på hur tråkig natt - bussen kan vara att köra så står det en resenär vid Torpa centrum och vill med mig till Trollhättan. Tror ni jag blev förvånad  ? Jag fick nämligen se att det var Andreas Karlsson som ville åka med mig.
Jag blev jätteglad när han kom. Han berätta för mig att även han har fått många förfrågningar om han inte vill börja lira seriematcher igen. Svaret han ger är NEJ ! Humm .... känner igen de. Vi var väl ganska överens båda två att seriematcher ute i "ovetebygderna" har vi varit med om så mycket båda två så nu får det vara roliga minnen för livet och inget annat.

Vi snackade så klart lite roliga pingisminnen. Tex när det var snöstorm när vi skulle lira utanför Lidköping och när vi skulle åka hem så var det ännu mera snöstorm. Man såg inte ens en meter framför bilen och körde man i 20 km så var det för hög hastighet. Ett annat minne är när bilen gick sönder utanför Borås någonstans sent på kvällen, när vi var på väg hem. Vi fick ringa runt lite folk bla Peter Dhalberg's ex flickvän.
Sköna och idag roliga minnen men inget man vill göra om.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE