Lite trött denna lördag.

Slappar väldigt mycket. Känner mig ganska trött och seg. Glad att jag är ledig idag. Känns annars som jag jobbar väldigt mycket. Det är mycket jobba, slita och kämpa nu. Jag har insett att det kommer att vara de fram till sommaren. Sen blir det faktiskt mindre av jobb. Denna sommar har jag ju en semester som alla andra. Efter de så ska jag nog försöka ta ledigt lite här och där. Ta ut komp och semsterdagar i samband med dom ordinarie lediga dagarna. Då kan det ju bli 4-5 dagar på raken ibland. Just nu tillåter jag mig inte själv att avbryta mitt kämpande och slitande. Jag vill spara ihop 50 000 kronor innan sommaren. Jag kan inte se att jag klarar det på något annat sätt än att kämpa på nu under vintern och våren. Men sen hoppas jag att jag slipper de. Det känns ganska bra de tänket liksom. Jag vet ju också att kämpar jag bara på och håller mig till min sparplan så är ju detta inga problem. Jag försöker se det häftiga med detta: Det är ju coolt att man kan se att man klara att spara ihop av egen kraft över 50 000 kronor på ett halvår. I framtiden kan man kanske vända på de där. Kan jag spara  nu så kan man ju alltid bränna så mycket också vid ett senare tillfälle, men det får bli en annan gång.

Hoppas ni har haft en bra lördag. Jag ska sätta lite fart på den nu och "tagga" bort till gymmet. Det känns inte roligt nu, för jag är ganska trött. Men med lite träning så får man upp farten igen.






Camilla
02 February, kl. 19:44 | Blogg;

JAG VILL SE MER BILDER PÅ DANNE I DUCHEN:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE