Jag älskar radio.

Radion kan vara ens bästa vän. Massa människor som bara pratar om ditten och datten till dig som lyssnar. Jag som lyssnare bestämmer själv om jag vill lyssna eller stänga av och ingen blir sur för att man inte lyssnar. När man har stängt av så är de fritt fram för mig att lyssna när jag vill igen. Dessutom är ju människor som jobbar med radio bra på att prata mycket hela tiden. Det är ju radio så det får ju liksom inte bli tyst. Jag vet att jag gillar sånna människor som snackar mycket. Jag har alltid tillgång till radio. Hemma, på jobbet, i mobilen.
Hemma är det skönt att ha när man håller på med vardaglig "trökgöra". När man är ute och promenerar är det underbrat att det finns radio. På jobbet kan en lång arbetsdag kännas som den går så mycket fortare om man har radion på.
Under gårdagens arbete så lyssnade jag tex på P3 DOKUMENTÄR. Igår handlade om Millitärligan som i början av 90-talet härjade runt i Sverige och skapade kaos runt om i Sverige med sina spektakulära rån, bombhot och annat. Dessutom var dom tungt beväpnade med typ AK4 och sånt.  (hittatde tyvärr ingen länk från just de programmet). Radio är fantastiskt och jag gillar de nästan bättre än tv för man kan göra så mycket annat samtidigt följer ett program.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE