2011 09 23

Skönt med  sovmorgon, småfix här hemma  och någon timme av bara vara (Eller är jag bara slö?..) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag går liksom fortfarande runt och gör egentligen ingenting. Jag jobbar på och jag kan kolla mina arbetstider fram till början på december om jag vill. Men annars är jag väldigt slö. De är mycket jag vill göra och jag kommer ganska långt i min tankeverksamhet med vad jag vill och jag säger nästan till mig själv: NU "TAGGAR" JAG OCH GÖR.. Sen blir de inget mer utan man bara driver runt liksom. Jag mår bra och så och jag är inte inne i någon depression eller kris. Men de känns inte naturligt för mig att inte fixa, greja och planera något riktigt häftigt för framtiden. Jag tänker bara tanken att jag ska börja och sen blir man slö igen. För de är väl de jag är (slö )när jag bara går runt och inte gör någonting? Fast jag jobbar ju på med busskörningen, går på utbilldning, går upp klockan 03:15, jobbar långa dagar, tar hand om Mimmi(min fågel) handlar, hämtar mat,tvättar och bloggar ibland. Så mina "batterier" som jag driver runt på är inte helt slut iallafall. Får väl ta mig ut idag de är ju fint väder.



 










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE