Jag sa NEJ !








Sofie
09 September, kl. 01:40 | Blogg;

Danne, tror du inte det var en busringning? Borde inte klubben ha koll på att det tar tid för att få spela? Nu hörde ju inte jag samtalet, men det du berättar känns som att det inte var så seriöst.



Ha det fint sötis!

Herr CrAzY
09 September, kl. 02:03 | Blogg; http://crazypp.blogg.se/index.html

Hejsan Danne!

Jag frågade för ett tag sedan om du fortfarande håller på med pingis och den frågan fick jag ju svar på nu så jag får Tacka så mycket för de!

Men nu så undrar jag ju såklart om du funderar på att börja igen?

De lät lite grann på dig som om du hade lust att börja spela pingis igen, men jag kanske har fel!

Ha de så bra, kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE