Nattblogg

Blev väldigt hungrig så jag försökte hitta något att äta. Jag hade inte så mycket att välja på. Nästan ingenting ! Jag hittade iallafall några brödskivor, lite pålägg och smör. De är alltid något. Hade jag tänkt på de innan jag gick hem från jobbet att jag inte hade så mycket mat hemma så hade jag ju kunnat ta med min yogurt som jag har där eller köpt något i den automat på jobbet. Behöver alltså handla i morgon. Jag har mat fast jag behöver mer. Jag kan ju liksom äta de jag har, men jag måste köpa något att äta eller dricka till...
Jag har flingor, men ingen mjölk/yogurt. Jag har köttfärssås, men inga makaroner osv..






Anonym
10 October, kl. 00:29 | Blogg;

Hej Danne ! Jag undrar om du skulle kunna hälsa till min pojkvän alexander mayborn eftersom han fyller år idag den 13 oktober ... Från Rebecka ! Ps din blogg är super . Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE