Hela världen verkar vara i kris men Danne har kontroll !

Mår sjukt bra ! Äter gott, sover gott, rör på mig och jag har budgeten under kontroll. Jag tittade på tv förut och de var något sjukus eller nått som hade bränt hela sin kassa redan i maj. De var tänkt att pengarna skulle räcka hela året. Man hade allstå gjort en årsbudget och nu kom de fram att pengarna tog slut redan i maj. Usa lånar pengar för att lösa sina grejer. Grekland krisar väl fortfarnde och börsen går upp och ner som en hiss som aldrig står STANDBY.


http://photofunia.com/
Jag kan känna mig nöjd. På alla möjliga håll runt om i världen så verkar ingen veta precis hur man ska hålla budget. De är folk som i vissa fall har 7ggr min månadslön och jobbar helttid med att lösa finasiella bekymmer och se till så att de funkar. Frågan är hur de går ? Jag skulle ha blivit politiker. Jag hade ju löst allt detta på nolltid. Jag har klockren koll på min egen budget. Pengar som pengar, jag "bollar" med några tusen dom med miljarder, men räkna kan man väl göra på mitt sätt iallafall? För de funkar ju och jag är ju den som håller min budget..


http://photofunia.com/

Jag kommer att ha mycket pengar att bränna i New York. De är inga lånade pengar här inte.  Fasen jag skulle ju ha blivit politiker eller nått. Jag hade ju löst denna finansiella kris runt om i världen på nolltid !! Ha ha..
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE