4 personer som jag beundrar och ser upp till.

De finns några personer som man beundrar och ser upp till. Du har säkert också några som du beundrar, ser upp till och på många sätt vill efterlikna och jag har de med. 

De finns någonting  som kan vara svårt att beskriva med dessa personer som man beundrar i ord. Magi kanske är ett bra ord att använda ibland ? Du kanske själv är en person som många beundrar och ser upp till. Jag vet inte om så många andra personer ser upp till mig. Men de finns naturligtvis några personer som jag ser upp till och beundrar lite extra.  Jag gör de för att dom är som dom är på ett  sätt som jag gillar. De kan vara svårt att beskriva varför man beundrar och ser upp till någon. De är bara de att man får en liten extra må bra känsla när man ser dom.




 4 st  personer som jag beundrar och ser upp till ! 



 Prins Daniel har jag alltid gillat. Han har klarat av att vara prins på ett klockrent sätt såhär långt och jag är säker på att han kommer att klara denna roll även i framtiden. Han kommer defentivt att klara av att vara ett bra stöd för kronprinsessan. I alla offentliga samanhang som jag har sett Daniel så tycker jag han sköter sig exemplariskt. Han ser så självsäker och lugn ut.


 





    







De går inte att säga annat än att man imponeras väldigt mycket av Prins Daniel.




Att jag ser upp till Jan Ove Waldner (J-O) vet nog alla som känner mig. En hel bordtennis värld beundrar J-O. Han är den som tillförde spelet något nytt. Man ska alltid minnas vad han gjorde och fortfarande gör för denna sport.

J-O är:

* En skön och avslappnad kille.

* Han är verkligen en person som lever i nuet.

* Han är populär bland alla pingis spelare och inte minst många andra stora svenska idrottsmän.

* Han är kanske en av dom största svenska idrottsmännen genom tiderna. De är alltid tycke och olika smak när de gäller sånt, men för mig kommer han alltid att vara den störste.

Jag slutar aldrig att imponeras av Jan Ove Waldner !






De räcker nog med att du ser dessa två videoklipp så tror jag även att du kommer att gilla Jesper Caron. Lev Nu är två ord som säger en hel del om vad jag tycker att livet mycket handlar om. Se båda videoklippen och jag lovar att du blir imponerad av Jesper Caron !









Stellan Bengtsson är en person som jag såg upp till väldigt mycket under dom åren jag spelade pingis. Jag blev imponerad över att han ständigt kunde vara så positiv. Stellan var under sin tid som spelare i landslaget en av världens absolut bästa spelare. Han vann bla VM 1971. När jag spelade pingis var jag ofta på läger i Falkenberg. Jag hade ofta Stellan som tränare då. Stellan är i mina ögon en fantastisk tränare. Han är bra på att lära ut och han förklarar på ett enkelt sätt som är lätt att förstå och man glömmer väldigt lite av de han har sagt. 

De finns folk som kan mycket pingis och har varit med länge som påstår att Stellan Bengtsson är en av världens absolut bästa pingis tränare. Ni kanske då förstår varför jag är så stolt över att de just är Stellan Bengtsson som har lärt mig mest pingis. De finns ingen annan person som har lärt mig så mycket pingis som Stellan Bengtsson ! Stellan är en man som jag aldrig kommer att glömma. Han är bara så bra !


Stellan vinner VM guldet i singel 1971.







Jag och Stellan under ett av alla mina läger som jag har varit på i Falkenberg.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE