2010 11 19

Godmorgon !

Jag var väldigt trött igår när jag kom hem så de blev inget bloggande. Arbetsdagen gick bara bra och idag ska jag njuta av min lediga dag.


2 bilder från igår. Gårdagens Danne och gårdagens lunch.








 Idag ska gotta ner mig riktigt ordentligt i mina resor som jag vill göra nästa år. Jag ska titta väldigt mycket på de som jag vill göra efter Thailand.



Kanske tar jag mig bort till resebyrån också för att liksom komma vidare och veta mer exakt vad jag behöver göra för att jag ska kunna genomföra en resa till bara några månader efter att jag har kommit hem ifrån Thailand. Kanske inser jag att jag inte behöver göra så mycket mer än vad jag redan har gjort ? 

Ha en bra dag !

Kram..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE