Username och lösenord

Första gången jag skapade ett "användarnamn" var när jag skapde min första hotmail-adress. Så fort man registrerar sig på någon ny sida så uppstår detta problem med att komma på ett användarnamn och ett lösenord. De ska väl inte behöva vara så svårt men jag funderar så mycket kring de. Ska jag använda samma som jag har till dom flesta andra sidor eller ska jag ändra. Gäller bara att jag kommer ihåg de. Ok detta är väl inget problem när man väl har kommit på ett eller bestämmer sig för att använda de man har till så många andra sidor redan.


Jag är sjukt dålig på att hitta på "username" och nya lösenord. Jag tror att jag har läst i någon sånhär datatidning att man bör byta lösenord ibland. Vi internetanvändare är otroligt dåliga på att göra de men för säkerhets skull så bör du göra de med jämna mellanrum. 12345... Har du de som lösenord byt ut de för de är tydligen för jag tror de är de vanligaste lösenordet på internet. De lösenordet har jag aldrig haft och kommer aldrig att skaffa.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE