2009 06 09

Tjena ! Nu Får de bli en film och lite massage i stolen. Har varit en lång dag så nu ska jag slappa lite.
Jobb har de varit. Upp tidigt som fan och så är det två dagar till innan jag tar ledigt tre dagar.
Jag har även varit och fixat en bil som jag ska ha i helgen. Jag tog en sväng till Trollhättan och köpte bla lite dvd filmer och parfym.
Brände ganska mycket pengar idag, men de kan vara kul ibland...



Nu fick jag ett meddelande på mailen ... Hej på er !!





Anonym
06 June, kl. 22:48 | Blogg;

Hej danne :) Jag och min väm Erica blev så imponerade av ditt dagsrekord för antal steg, så vi bestämde oss för att slå det, Idag gick vi en promenad på 7,5 timmar och det blev 50 000 steg! Vi gick från onsjö, mariedal, vargön, nordkroken, stan, blåsut, öxnered, korseberg och sen onsjö igen. Vi gick lite omvägar föar att det skulle bli längra och det blev totalt 2,9 mil. Tack för inspirationen! Här har du länk till bildbeviset från stegräknaren. http://img41.imageshack.us/i/dsc00107x.jpg/

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE