Aldrig mer !

Dom senaste 12 timmarna har jag ätit för mycket och nu sitter jag och har jätte ont i magen. Pingisträningen tidigare idag eller ska vi säga igår, skitsamma.
 Träningen var väldigt lång och jobbig idag så jag var väl extra sugen på mat, men så här jävla mycket mat tänker jag aldrig mer vräka i mig. Ska jag äta ofta så ska det vara lite åt gången och inte ett lastbilsflak med mat vid varje tillfälle. Nu sitter jag och hinkar i mig en massa vatten, får se om jag blir bättre i magen av de. Det hjälper väl ingenting egentligen men jag inbillar mig de. Risken är att jag kommer att få springa  och pinka hela tiden.





Middag



Kvällsmat



Efter denna dag kommer jag ett steg närmare det där med att äta sunt. Jag ska  aldrig mer vräka  i mig på detta sätt.
Nog för att jag älskar korv och hamburgare, men det finns gränser.........





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback
Design by Amandah Thunberg

EXEGGUTOR.SE